Varza

Am atatea puncte comune cu mine insami incat ma impiedic in ele. E greu sa dai mereu si mereu de aceeasi cursa, gata sa te faca faramite, sa te mestece ca un concasor. Imi intind de secole aceeasi plasa si cad in ea mereu, cu nonsalanta, cu lejeritate, cu umor chiar.

Cel mai mare rau din lumea asta care mi se putea intampla este propria mea fiinta.

Ma incurc pe mine. Nu stiu sa fiu consecventa, nu am nici macar un sfert de plan pentru viitor, ma simt nesigura, alienata si, culmea, nici macar nu mai sunt trista din cauzele astea.

Ma calca pe nervi astia cu etnobotanicele lor, habar nu au ce e bun si natural. Uitati la mine stare, fara saruri de baie si sparanghel stropit cu aracet!

In halucinatiile mele cele mai aurite, ma visez singura si inalta. Adica exact asa cum sunt.

About shmeny

Ma numesc Oana Catalina Dusmanescu. Dintr-o minunata eroare, multi imi spun acum Olga, dupa eroina cartii pe care am scris-o. Am fost toata viata jurnalista. Acum nu mai sunt. Dintr-o alta eroare, pe care nu stiu cum s-o cataloghez, inca ma simt jurnalista. M-am nascut pe 26 martie 1976. Nu regret nici macar o zi din viata mea si nici macar o decizie pe care am luat-o. Pentru cartea mea, "Urechile pisicii Olga", inspiratie suprema mi-a fost Ira, care chiar este pisica si cu care am privilegiul sa impart caminul. Celelalte inspiratii au purtat multe lume si nu le voi enumera aici, pentru ca nu vreau sa uit pe cineva. Am scris aceasta carte din toata inima. De aceea mi-as dori sa ajunga, intr-o forma tiparita, la inimile voastre. View all posts by shmeny

2 responses to “Varza

Leave a comment