????

Undeva la mine in cartier, intr-o curte a unui bloc, locuieste o matza neagra.A avut patru pui, toti tarcati, asa, ca Ira. A mai ramas cu unul. Nu stiu ce s-a intamplat cu ceilalti trei, dar sper ca i-a luat cineva cu suflet bun.

Nici de ultimul nu sunt sigura, pentru ca ieri am impresia ca l-am vazut, apoi nu l-am mai vazut.

Pisica asta isi tinea puiul ramas, sub ea, ca sa-l apere de frig. E ultimul ei scop in iarna asta friguroasa.

Ieri le-am dus niste crantanele, luate de la gura pisoiului mamei, caci noi si pisica noastra nu am primit indemnizatia. Si niste carpe, ca sa le tina de cald.

Da, stiu, o pisica si puiul ei, cui dracu’ ii pasa?

Exact.

About shmeny

Ma numesc Oana Catalina Dusmanescu. Dintr-o minunata eroare, multi imi spun acum Olga, dupa eroina cartii pe care am scris-o. Am fost toata viata jurnalista. Acum nu mai sunt. Dintr-o alta eroare, pe care nu stiu cum s-o cataloghez, inca ma simt jurnalista. M-am nascut pe 26 martie 1976. Nu regret nici macar o zi din viata mea si nici macar o decizie pe care am luat-o. Pentru cartea mea, "Urechile pisicii Olga", inspiratie suprema mi-a fost Ira, care chiar este pisica si cu care am privilegiul sa impart caminul. Celelalte inspiratii au purtat multe lume si nu le voi enumera aici, pentru ca nu vreau sa uit pe cineva. Am scris aceasta carte din toata inima. De aceea mi-as dori sa ajunga, intr-o forma tiparita, la inimile voastre. View all posts by shmeny

One response to “????

Leave a comment